Shf Merhaba arkadaşlar 17+4 haftamdaydım. Karnım baya çok sertleşiyor sizde de oluyormu? Plasenta aşağıda bende. Bir de ben de preeklampsi var. Yine ilk doktoruma yazdım o yazana kadar sizden de bilgi almak istedim belki aynı durumda olanlar var diye.
miray_aden Shf gaz olabilir belki benim gazim oldugu zaman asiri sertlesiyor karnim ve patlicak gibi hissediyorum
turkuaz_ Shf gaz vardır canım benimde öyle oluyor sanki nefes alamıyorum azcık derin nefes alsam patlıcak gibi gelıyor bazen