11 Haftalık gebeyim son bir haftadır tansiyonum düşüyor. Sıcaktan olabilir diyorlar ama tam tersi klimalı yerde çalışıyorum çok sıcağa maruz kalmamama rağmen tansiyonum yerlerde 😔 Baş ağrısı mide bulantısı ve yanması da cabası… benim gibi tansiyon düşüklüğü yaşayan var mı? Neler yapıyorsunuz hadi paylaşalım.