Tubaasirinn Ankara Acıbadem hastanesinde doğum yapan varsa yorum alabilir miyim benimde doğumum orada olucak
Guzelgunlerim Tubaasirinn ay canım benimmm😀bu forumda kimse yok seni gördüğüme sevindim bende orda yapacam galiba Drunuz kim