nihalpinar kızlar..Ya şeker yüklemesini nasil yaptirdiniz?Bugun ac karnina kan verdim sonra su ve seker ictim tekrar verdim..kimi su içmemen lazim dedi,kimi aç degil tok olman lazim sesi.sizler nasil yaptirdiniz
alakayamaydanoz Ben bugün yaptırdım. Aç karna gittim kan aldılar sonra şekerli gazoz gibi birsey verdiler 1 saat bekledim yine kan aldı. Sonra bir saat daha bekletip yine kan aldı yani 3 kere kan alındı açlık şekerime bakıldı. 3 sene önce kızıma hamileyken devlette yaptırdım aç karna bir aldılar birde birseyler yedim bir saat sonra yine aldılar.