Nerminn Kızlar kasımın 12 ve 16 arası yunurtlama zamanıydı kasım 20 sinde de adet olmam gerekiyordu olmadım doktra gttim 8 gun gcktigini soyledim yumurta catlamıs dedi ama kn testi negatf cıktı dun az once de cok az pembe akıntı gelmis sizde de boyle oldumu haftaya tekrar test yapıcm dua edin nolur 🙏🙏
Krispiim16 Nerminn canım benim yerleşme kanamam olmadı ama yumurtlama tarihinle adet tarihi arası 1 hafta gibi görünüyor en az 14 gün geçmesi gerekiyor hamile olup olmadığını öğrenebilmem için ki geç döllenme değilse
Krispiim16 Ve pembe akıntıya yeni yerleştiği için pembe gelir demişlerdi kahve rengi olması da beklemiş kan derler