Genetikcianne su gelmeden de doğum başlayabilir. Benim sancım önce başlamıştı. Belden başlayan bir sancı oldu benimki, karnında olanda var ama. İlk başlayan sancıyla doğum anındaki sancı şiddetim aynıydı. Hani öyle çok tarif edilecek bir ağrı değil, zaten başlayınca doğuruyorum ben diyorsun zaten 😄 sabah yedide sancım başlamıştı, öğleden sonra beşte hastaneye gittim gerekli işlemler yapıldı falan sonra suyumu patlattılar. Ardından sancım daha da sıklaştı ve doğum oldu zaten. Sancının doğum sancısı olup olmadığını duşa girip anlayabilirsin. Benim doğumdan iki gün önce çok sancım vardı ve doğum sandım suya girdim biraz squat falan yaptım çıktım ağrım bitmişti. Ama doğum olduğu gün olan sancımı su hafifletmedi bile. Sancın başladı mı, squat yap sıcak duşa gir. Yemeğini ye en azından aç olma. Sancın beş on dakika aralığa düşünce hastaneye git, tabiki öncesinde doktorunla iletişim kur o daha doğru yönlendirir seni. Mesela kanaman falan olursa bekleme sancının sıklaşmasını hemen git.