Dileek22 devlette 1 sezeryan oldum, haftaya 2. Sezeryanımı olucam doktor seçme lüksü olmuyor:) Hatta bugün kontrolde dedim ki ilk sezeryanımı yapan doktordan memnub kaldım o doktor bana gün verse o yapsa sezeryanı dedim öyle bi şey yok dua et denk gelsin dediler 😂😂😂😂