Mrvclskn1 benim doktorum iğnemi unutmuştu kan uyuşmazlığımız var eşimle. Doktorumu değiştirdim o da haftam geçtiği için kanama ve lekelenmem olmayınca yapmak istemedi doğum sonrası gerekirse yaparız dedi. Öyle de oldu doğumun ertesi günü bebeğim pozitif çıkınca iğne oldum