Beriliko hastane icin ben lazer kesim magnet yaptirdim ve cikolata yaptiricam ismi falan yazan ustunde. 4 aylikken falan bizim geleneksel yapilan bisey var party gibi ama ismi baska iste kadınlar gelir sadece orasi icinde sade magnet yaptiricam hani uygun fiyatli restoranda yapilicagi icin yemege karar vermedim. Mevlutte allahin izniyle bir bucuk yasina falan girdigi zaman yaptiricam hepsi memlekette olucagi icin buyuk oluca biraz orasi icin ise kucum siselerde gul suyu dagticam yine buzdolabina yapistirilan nette görmustum cok guzel duruyor. Yemek olarak ise serbet dagtiliyor zaten bide etli pilav yapilicak iste kazanlarda falan.