37 haftadayiz, ilk hamileliğim merak ettiğim seyler var bilenler bana öneride bulunabilirmi 🥰 yarin randevum var hic nst yapılmadı yarın herhalde ilk olur diye düşünüyorum agrim falan yok ama oldu da sancim cikti ama acilma yok yatis verildi sizce kabul etmeliyimiyim eve mi gitmeliyim? Bazilari hep eve gitmis neden acaba bir de çatı muayenesi olabilir mi size doktor haftaya cati muayenesi diye onceden soyledimi? Simdiden cevaplariniz için teşekkür ederimm💕