zeynozey dryslck arkadaşım 10 gün önce doğum yaptı 35+3 te 2400 denilmişti bebeğe 2 kg doğdu:) küveze girmedi☺️☺️🤲🏻
femme dryslck oğlum 2700 doğdu kuvoze emmedigi için girdi kuvoz sadece kg değil emme refleksi vücut ısısı solunumu vs gibi sorunlar ile de girebilir
BirVeraAnnesi35 dryslck kızım 2900 doğdu ama hiç kuveze girmedi sanmıyorum gireceğini başka sağlıkla ilgili bi durum olmazsa
Balahatunn Oglum 2460 dogmustu kilodan dolayi degil enfeksiyondan dolayi kuvoze girdi. Gecen ay kuzenimin bebegi 2200 dogdu kuvoze girmedi
birannis_ dryslck benim ilk çocuğum 2850 doğdu bır hafta sonra 2500 kg düştü ona rağmen hiç bir şekilde hastaneye yatış dahi yapılmadı sonrasında çok güzel kilo aldı