Bekaske Kullanan var mı iki adet vardı üc gün arayla kullanmam icin verdi ikincisini pazar gece yatmadan aldim asiri akıntım var dünden beri geçmiyor resmen avuç kadar geliyor abartısız normal midir 😢
Tugbazdmr Bekaske bende Şuan kullanıyorum son fitili bu gece alacağım benimde öyle oluyor, gece yatmadan önce yap demişti doktorum sabah her yer bembeyaz oluyor normalmiş
meldabgm 9 haftalığım akıntı için verdi ama bebeğe bir zararı olur mu ki ya fitil sonuçta ya korkuyorum 3 gün arayla kullan dedi
Bekaske meldabgm ben de hamileyim özellikle sordum zararı olur mu diye zararı olsa niye vereyim dedi🤣
12eslem_yaren Bekaske Bekaske canm o akıntı normaldir ve içindeki fitil eriyor içinde kerm gibi bir şey var bende kulandim hemde iki sefer hem kremini hem de fitilini ondan sonra rahatladım yoksa kasintidan ölürdum
Umut_aras Çok rahatlatıyor ya bide hazneye koyması basit bide progestan hiç rahatlatmıyor üstüne üstlük sanki iceriyide sertlestiriyor
Gizemmm35 Bekaske merhaba benimde aynı sorunum var çok akintim geliyor putur putur şekilde sizinde mi oyleydi
Bekaske Gizemmm35 evet asırı derecede geliyordu ikinci ilaçtan sonra da 4 5 gün gelmeye devam etti sonra gecti kurtuldum sükür 😌