
Merhaba. 8 Temmuzda adet oldum, bat 8 ağustos. Kızlar düzenli regli olan birisiyim. 8 Temmuz da olduysam 8 Ağustos da olurum genelde bu şekilde izler döngüm. Gün aşırı birliktelik yaşadığım için adetten sonra ilk 2 gün hariç ovulasyon testi yapmadım. Çizgisi belirli olanı bugün yaptım. Sizce yumurtlama gerçekleşmiş mi ?