Ersed Haftama girdim tuvalette çıkarken bile idrara sıkışık gıbı oluyorum erken değil mi yada normal mı benim gıbı Olan var mı
Aysenuur6116 Ersed ben 23 haftama gircem benim hep oyle ama benim bobrekte taş var ondan dolayi etkiliyor bol su icmeye calisiyorumm
Mom0710 Ersed 30. Haftamdan beri öyleyim canım normal bence benim bebiş bir de başı aşağı da ondan çok sık idrara çıkıyorum baskı yapıyor
Tgcmrt48 Ersed bence normal bende öyleyim canım 36+4 🌸 gece uyanınca öyle sıkışık oluyorum ki zor yetişiyorum
Nurrdmr15 Ersed bende 31 haftalığım aynı durumdaym giriyorm çıkıyorm sanki gitmemiş gibi 1 damla bile çok sıkışıkmışım hissi veriyor 🥺
ilgihazaal Ersed geçer bence bir süre sonra benim öyle olmuştu şimdi 36. Haftayım tekrar oldu 32. Haftada bebek kafasını aşağı vermişti o ara sık idrara çıktım
Seyhanceren Bende 30+4 haftadayım seninle aynı durumdayım üstüne bide çok sıvı tüketiyosan çok normal canım benim
Serap-asel Ersed bende 32+5deyım benımde öyle sankı hep tuvalete gitme ıhtıyacım var gbı tahlıllerde temız çıkyo ama artık bebek büyüyo ve baskı yapyo oyuzden olyo
Ersed Hepınızle aynı durumdayım biraz rahatladım açıkçası umarım gecıcıdır çünkü su içmeye korkar oldum
Bskndss Bende su içemiyorum sürekli tuvalete çıkma hissinden. Yaklaşık 2-3 haftadır arttı yine şuan 30. Haftadayım. Bana da erken gibi geldi ama demek herkeste öyleymiş. Çok az bile olsa gitmezsem ölecekmişim gibi bi sıkışıklık 🥲🥲