24 haftalik hamileyim.detaylida doktor suyumun çok oldugunu soyledı,doktorum ilaç yazdi.sonra tatile gittim orda çok koşturdum,lavaboda silinince kirmizi kan geldi peçeteye ama yalniz silinince görüyordum.doktor yatakta kalmalisin soyledi,progestan fitili kullandim.ondan sonra hiç kanama filan olmadi.dün ultrasonda oldum 2,65 mm hematomum varmiş. Pruluton depot,fitil,kan durulaştirici kullandım. Yataktayım. Bu gun lavaboya kalkınca camaşirima su kaçtigini hiss ettim. Nerdeyse elma boyutunda bi yeri islanmişdi.doktor yarın acil çağirdi. Bu cocugun suyumu sizce? Progestandan ola bilirmi? Lutfen yardimmmm