PnarKoc o haftalarda genelde hemen hemen bütün anneler bunu yaşıyorlar. Hareketleri henüz cok güçlü olmadığı için bazı zamanlarda oynasa bile hissedemiyorsunuz. Bundan dolayı ben tam 3 kere gece yarısı uyuyamıyorum diye doktora gitmiştim. Çok şükür hepsinde de sorunsuz döndük evimize. Şuan 35. Haftamdayım. Hamilelikle birlikte endişelerde malesef başlıyor. Her geçen hafta kendime daha sakin ol. Daha rahat ol. Daha çok balondasın diye sürekli telkin veriyorum. Kötü birşey yoktur canım stres yapma detaylıya gitmeden oynadığını hissedersin.