5melekannesi Kızlar bugün test vermiştim kanım 5.8 gelmiş tokluk şekerim normal ama açlık şekerim düşük çıkmış doktorum hemen arayıp gelip yatmamı söyledi 33+6 günlük oldum dua edin bize lütfen 😔😔
defneemom 5melekannesi benim son zamanlarımda siz yeni hamileydiniz sanki isminizden tanıdım, çok geçmiş olsun🙏
5melekannesi rabiatkncee şuanlık bişey söylemedi sabah konuşuruz dedi kanımın çok düşük olduğunu söyledi sadece
peri5860 5melekannesi Benim de düşük çıktı ya ben yatış vs yapmadım devlet doktoru olduğu için aramadı da aaa bayadir bu halde bekliyorum valla 34 haftalık olduk ve 28. Haftamda yaptırmıştım
5melekannesi peri5860 benim Demir bağlama kapasitesi vs herşeyim hasar görmüş 😔 bu gece 2 tüp kan yedim uzun süre daha tutucağını söyledi sizin kaç çıkmıştı
peri5860 5melekannesi Yaa öyle mi geçmiş olsun canım ya 😔 benim 57 idi sanırım ama gece 12′ den beri bir şey yememistim ve taa ertesi gün 12.30 da içtim o içeceği bence bu da sebebi olabilir diye düşünüyorum