Bugün 17+3 günlük hamileyim kontrolüm vardı gittim hastaneye bebeğin boyunu kilosunu cinsiyetini hiç bişey söylemediler sadece detaylı ultrason zamanın gelmiş deyip beni gecistirdiler özele gideyim diyorum detaylı için İstanbul’dayım fiyatlari biliyor musunuz öneriniz var mı ?