Busrasrc123 Kızlar selam Ümraniye afiyet hastanesi doktor lale Aslan hakkında yorum olan var mıdır daha önce gitmiş miydiniz
MiaBaslck Busrasrc123 Ben gidiyorummm çok tatlı 🫠 2 kere randevumuz oldu nasip olursa hep onunla devam edicem ilgili çok kibar nazik sabırlı kesinlikle tavsiye ederim bir arkadaşım tavsiye etmişti banada gerçekten ilgili doktor