Meliss_01 Merhabalar , bir kızımız olacak💕 Hera ismini koymayı düşünüyoruz ama benim içim tam olarak rahat değil. Çevrenizde Hera ismini koyan birileri var mı? Kızlar nasıllar, huyları nasıl ? Sizce güzel bir isim mi?
oguzkagan_ Meliss_01 Tabii sizin tercihiniz ama tanrı tanrıça isimlerini insanlara vermek ne kadar doğru bilemedim. Ve Hera isimli tanrıçanın yaşadığı hayat pek iç açıcı değil. Kötü de bir karakter. İsimlerin ruha, karaktere etki edeceğine inancınız yoksa koyabilirsiniz.
__mom1 Meliss_01 benim arkadaşımın köpeğinin ismi 🥵 ben de luna ismini çok beğeniyordum ama arkadaşımın kedisinin ismi diye koyamadım 🙄
minikoannesi123 Mucizem24 ben de bunu söyleyecektim, lütfen kirilmayin ama evcil hayvan ismi gibi duruyor:( hatta birkaç tane de duymuslugum var
Deletedmom0071 Rumca bir isim. Müslümansanız koymanız doğru değil çünkü Yunan mitolojisine tapmıyorsunuz. İsim kimlik meselesidir. Biri benim çocuğumun ismini duyduğunda aklına Türk/Kürt/Laz/Çerkez ve Müslümanlık gelmiyorsa ben üzülürüm. Çünkü ben buyum. Ama siz beğendiyseniz çocuk da sizin yani kendi kararınız ☺️