Ozik ilk hamileliğimden örnek vericem kesinlikle kilo alabilen bir bünyem yoktu, hatta iştah şurupları kullanıyordum ama kilo alamıyordum. Hamile kaldığımda 44 kiloydum, 40.haftada doğumum oldu ve 65 kiloya çıkmıştım 😅 arada şeker yüklemesi falan yaptırdım doktorum hızlı kilo aldığım için şekerden şüphelendi ama çok şükür öyle bir şey olmadı. Hamilelik sonrası da yavaşça kilo vermeye başladım. Şimdi oğlum iki yaşında ve yine hamileyim. Bu hamileliğime başladığımda 50 kiloydum, bulantı sebebiyle 46 ya düştüm ve şimdi 54 kiloyum. Daha da 20+0 dayım, yani yine hızlı bir kilo alış içindeyim. Bakalım şuanlık doktorum bir sorun görmedi ilerde ne olur bilmiyorum ama, bünyemi de biliyorum. Doğumdan sonra yine kilo kalmayacak 😄 ve tam olarak dediğiniz gibi gözüm doymuyor..