Esra042 her doktorun genel olarak söylediği şeyler bunlar bu arada hayırlı mübarek olsun sağlıklı bir şekilde kucağınıza almak nasip olur umarım ama size şunu diyebilirim başı zor ama sonu o kadar mutluluk verici ki anlatamam ikiz annesi olarak çok şanslı kisilerdeniz benimde şuanda 2.5 yaşını geçmiş ikiz bebeklerim var onları öğrendiğimde 7 haftalık falan hamileydim hiç beklemedigim bir anda girdiler dünyamıza doktor ikiz dediği anda gözlerimden yaşlar aktı gitti ailede tek ikiz bebek doğuran benim eşimde bende öğrendiğimiz andan itibaren çok mutlu olduk yani tarif edilesi değilde yaşanılası bir duygu herkese nasip olmaz bizlere bahsedip nasip eden Rabbime hamd olsun 🤲🏻