Neslihankrhmt çok geçmiş olsun zor durum gerçekten, biri 17 haftalık biri 14 haftalık malesef karnımda öldüler doğum yaptırdılar, 3. düşüğüm daha küçük haftaydı ve düşük şeklindeydi. Pıhtılaşma testi ve diğer testlerin hepsi yapıldı şuan perinatoloji kontrolünde sürüyor gebeliğim.