Eşimin memleketi Köydeyiz ve çoban köpekleri bi anda kızım kucağımda iken üstümüze doğru koşmaya başladı ve o an can havli ile nasıl koştum eve bilmiyorum… Bi anda keskin bi vajina ağrısı girdi yürüdüm geçmedi biraz oturdum geçmedi, şuan Uzanıyorum ayağa kalkınca yürütmüyor o ağrı özele gitmediğim için doktoruma soramıyorum, bebeğim baş geliş acaba bi anda aşırı baskıdan dolayı mı böyle oldu anlayamadım ama resmen çatı ağrısı gibi… Korkmalımıyım?