Merhaba kızlar , benim suyumda azalma var bayadır . Haftada 2 gün nst ve muayeneye giriyorum sancı vs yok ama suyu da sınirda oyle bol bol deģil diyor doktor karın cevresinde de gerilik mevcut . Bugün 36+3 üm , Boyu kafası normal sadece kilosu az çıkıyor. Bu nedenle bu hafta , doktorumuz önümüzdeki salı 1 Agustos da 37+3 olucaksın istersen alalım bebegi sezeryanla risk almayalım dedi . Makat geliş zaten sezeryan olacaktım da erken mi diye korkuyorum 😪 doktorumuz da anne karnında az kilo aliyorsa cıkaralım dışarıda daha guzel kilo alır diyor . Riskli haftayi gectik diyor