Tugce97 Kızlar merhaba bugün 32+3 bi kaç gündür acayip bulantım ve afedersiniz ishalim var yaşayan varmı aranızda bebek hareketleri normal ama korkuyorum
symag Tugce97 bulantım var. Hamileliğimin başından beri. Prilam kullanıyorum. Bebek mideye baskı yapıyor galiba. Eğilince özellikle bulantı oluyor. İshalde arada oluyor. Demir hapindan kaynakli
1prensesannesi__ Tugce97 ilk cocugumda dogum sabahina kadar midem bulandı kustum olabiliyo yani herkesin farkli geciyo kimisi 3 4 ay bulanti cekerken ven 3. Aydan sonra doguma kadar cektim