1 yıldır beklediğim bir iş vardı ve bugün aradılar eylülde başlamam istenildi. Şuan 34 haftaligim dogumumda ağustos 20 si gibi gözüküyor 20 günlük bebeği nasıl bırakıp giderim. Şuanda da biryerde çalışıyorum evet işyerimi seviyorum 13:00 - 17:00 arasi çalışıyorum ocakta tekrar ise geri donecektim ama istediğim maaşı alamıyorum tabiki ozel oldugu icin . Burası kurumsal bir yerdi ve büyük oğlumu yanıma alabilirdim ileridede bebeğimi kreşine. Olanakları, maaşı çok iyi olacaktı ve hemen evimin karşısında çok üzüldüm hamile olduğumu 20 gün sonra dogumum olacağını en erken ocak ayında baslayabileceğimi söyledim not aldıklarını tekrar bir gereksinim duyarlarsa arayabileceklerini söylediler 😔. 1 aylık bebeğini bırakıp 8 - 5 çalışan varmı ? 1 saatlik 2 mola varmış o arada eve gelip emzirsem yada annem getirse nasıl olur kafam allak bullak