Sedo92 Selam, 2 gün önce kanamam oldu, bebegin esinde kanama alani gördü doktorum. Ayni seyi yasayip gebeligi saglikli ilerleyen var mi?
Kediannesi1 Sedo92 aynı zamanlarda yaşadım şimdi 17 haftalık olduk 20 günden fazla sürdü doktorunuza uyun ilaçlarınızı güzel kullanın pozitif düşünün olumlu düşünün geçmiş olsun