Merhabalar, 39+5 olduk bugün itibariyle. Saat 13’den beri böyle belimden, bacaklarımdan kasıklarıma vuran bir sancım var, sanki pıtımdan böyle büzüşüyor, kasılıyor gibiyim🫠 sancım girdikçe kızım karnımın solunda topak oluyor resmen. Bir de anlayamıyorum yalancı sancılardan mı diye çünkü kasıklarımda hep bir ağırlık var ve sancım geçse de karnım yumuşamıyor, yavruşum pıtımdan bir şeyleri kurcalıyor gibi. Ebeme de yazdım, sancılar 5 dk’da bire düşünce konuşalım dedi ama işte anlamıyorum da nasıl düşüyor mu, nişanım ya da suyum gelmedi. Allahaşkına bana bir el atın ben ne yapayım canım analar🥹🥹