GizeemArslaann Kızlar 16 haftalık hamileyim. Bugün bebeğin beşiği geldi ve evde kimse olmadığı için beşiği asansörden ben almak zorunda kaldım. Asansörden ayağımla iterek evin içine kadar soktum. Bi sıkıntı olur mu sizce ya
zeynozey GizeemArslaann sanmıyorum hamileliğim boyunca ayağımla totomla koltukları ittim durdum 🤣🤣 temizlik yaparken 😬😬😬
adatuna GizeemArslaann 29.haftadayım ayağımla da elimle de koltukları dolapları ittim hiçbişi olmadı😂
GizeemArslaann Şimdi baktım 39 kiloymuş. Hayır ağrım ya da kanamam olmadı ama korktum baya. Kargocular inat ettiler aşağıdan asansöre bırakıp gittiler mecbur kaldım 😢