Oznurdediler 3 defa oldum bir kere 34 haftalıkken sancım vardı nst de de çıktı alttan açılmama baktılar 36 haftalıkken kendi doktorum çatı muayenesi yaptı dar dedi normal doğum yapamazsın dedi bende normal istediğim için başka doktora gittim 37de şu an 38im hala doğum yapmadım ve kanamam vs de olmadı sadece sarı sümüksü akıntım oluyo oda bundan kaynaklı mı bilmiyorum