Damlaturkmen Kızlar ben 14+4 günlüğüm gebeliğimde ama karnımda vajinanın üst bölümünde bebeğin olduğu taraflarda sancı hissediyorum iki gündür sanki çok kötü bi ağrı normalmı doktoramı gideyim