myprincessgirl 2 li testin sonuçlarını e nabızdan görebiliyor muyuz yoksa sadece doktorun sisteminden mi gözüküyor
bebegimmm60 myprincessgirl size bir sonuç barkodu vermeleri lazım onda yazan numarayla hastanenin sitesinden laboratuvar sonuçlarına girip detaylı raporu görebilirsiniz
Yigit_Yagiz_Moms Sadece kan sonuçları görünüyor orada. Kan sonuçları da tek başına bir anlam ifade etmiyor. Risk durumunuz orada yazmaz doktorun verdiği raporda yazar
myprincessgirl Yigit_Yagiz_Moms tek kan sonuçlarını görebiliyorum yüksek biraz sonuçlar korktum biraz
myprincessgirl bebegimmm60 malesef vermediler bir hafta sonra dr beni ara dedi sonuç çıkmışsa konusalım dedi persembe vermiştim çıkmış şimdi raporda çıkmıştır demi yoksa o daha mı geç çıkıyor
Yigit_Yagiz_Moms myprincessgirl onlardan çok korkmayın içine ense kalınlığıyla burun kemiği bilgilerini de ekliyorlar öyle çıkarıyorlar risk durumunu yaşınız da önemli
bebegimmm60 myprincessgirl rapor da çıkmıştır canım geç çıkan bişey değil ben devlette yaptırdım 3 günde çıkmıştı doktorun sonucu direkt görür kendi ekranında
myprincessgirl Yigit_Yagiz_Moms ense kalınlığı 1.20 çıktı 29 yaşındayım inşallah sonuçlar temizdir ya 🙏🏼
Mineberat myprincessgirl Bende gecen hafta verdim 1 hafta oldu insaallah temiz cikar rabbim hayirli saglikli evlatlar nasip etsin cumlemizede bizlere de insaallah canim
myprincessgirl Mineberat kan tahlili çıkmamış mı e nabızdan bir bakın isterseniz 5 günde çıkmıs benimki
gamizee_ İkili testi bilmiyorum da mesela röntgen ultrason falan çekildiğinde e nabızda görüntülerim diye bir sekme var oraya tıklayınca rapor diye bir şey çıkıyor orada ben her şeyi görüyorum, muhtemelen ikili testte de görünüyodur