Mrveml Caglasmsk bende bı kac gundur oyleyım sızle aramda 1 hafta var dun doktoruma soyledım normal dedi bana
goncacan Caglasmsk İshalin bebeğin suyuyla alakasi yok ama siz susuz kalirsaniz bebekte bundan kötü etkilenir
Caglasmsk goncacan onun icin bol su iciyorum etkilenmesn diyede direkt suyuyla diyince korktum hic dusunmemistm oyuzden.
Sevinncccc goncacan Kesinlikle düşük sebebi diyip anneleri korkutmayın bence benim tsh 17 küsüratlı çıktı bir haftada ilaç kullanıp düzene girdi çok şükür. Şu an 14 haftalığız . Bi an önce tedavi gerektiriyor sadece
Caglasmsk Partk bende cok su iciyorum susuz kalmayim diyede arkadas oyle diyince baya korktum yani vucut susuz kalir anlarmda bebisin suyuyla alakasni anlamadgm icin. Bende bikac gun daha boyle olursa bilgilendrym doktorumu.
Sumeyyecooban Ben ilk hamilelikte yasadim onu artk dayanamayip acile gittim serum felan taktılar bi kendime gelmstm yani bebeğe zarari olurmu demstm olmaz demişlerdi ama iyi ki geldn bi serum takalim vücudun su tuketti vs dmslerdi git yani ihmal etme
Amargi_nes Partk e normal o zaman canim. Vucut doguma hazirlaniyor ne guzel icin temizleniyor heralde. Darisi basimiza. Sancinda varmı dogum belirtisi falan
Amargi_nes Partk hadi ya. Biraz hareket yürüyüş falan yap canim. Ama anormal gibi görünuyosa ishal dr a git canm. Bazen iyi olmayabilir bu. Allah korusun dikkat et
Partk Amargi_nes yarn dahiliyeye gidcm cnm bi çok sağol ertesi günde doktpr randevum var inşllh her şey yolundadır ❤🙏