Arkadaşlar bir tek benmi pozitifim əməliyat oldum,narkoz bayaği aldım hamileyim yinede korkmuyorum ya çünki Allah alacağı canı zmaaninda alır belki əməliyat masasında ölürüm.Allah korusunda .Ama hiç düşünmüyorum mesela .heyecanlimiyom heyecanlıyım.pozitifim.bence güzel dogurucam yaa İnşallah.Guzell düşünelim yaa .saçmaladım ben😂🙊🧡