MMad Haftadayım belim ağrıyor yattığımda karnım ağrıyor kasıklarım ağrıyor yani dinlendikçe geçen ağrılardan diyeyim büyüme ağrısı mı oluyo ağırlaşıyo muyum ne bu bilmiyorum ne gece uyku kaldı ne gündüz benim gibi olan var mı
affa MMad valla 1 den 4ee kadar uyumuyom.gecem gündüzüne gündüzüm geceme karisdi bende 25+5 hafdaligim . ölüyorum
Kpln61 MMad benimde bebek hareketlerini hep aşağıda hissediyorum biraz tedirgin oluyorum hiç göbek üzerinde hissetmiyorum bel ağrısı kasık ağrısı arada bende de oluyor
ladyax MMad şu an 25 im bende aynılarını yaşıyorum bel Kasık ağrıları hep yatmam gerekiyor oturunca bile ağrım oluyor resmen uyumak zulüm oldu yatakta dönmek zorlaştı bir anda
MMad Bal_1604 benim de enerjim yerinde ama yatarken uzanırken karnım hep rahatsız belim ağrımaya başkado bi de bi kaç gündür
Bal_1604 MMad bebek buyudukce yeri daralıyor ondan olabilir belki bende karnımda boşluk tarzı bişey hissediyorum çok rahatsız ediyo ama gecicek biraz daha sabır inşallah
MMad ladyax evet çok zorlanıyorum ben de çalışıyor olsaydım bapardım bilmiyorum gün boyu oturunca ya da uzanamayınca günün sonunda göbeğim ağır geliyor resmen
ladyax MMad bende hep bunu düşünüyorum zorunlu bıraktım işi radyasyondan dolayı ama bırakmasaydım da bu zamanlarda bırakırmışım zaten 😂
Ygmrcylin Magnezyum takviyesi al bıraz iyi gelir bir de karnına masaj yap sürekli zeytinyağla bebek de rahatlıyor