mavi_anne23 Kızlar 10 gün önce Kürtaj oldum hamileyken kullandığım folik asite devam etmeli miyim doktora sormayı unuttum
pembeblog mavi_anne23 bende geçen hafta kürtaj oldum . İlaçları kestim doktorun verdiği antibiyotik ilacı içtim
1palyaco mavi_anne23 bana doktor üç ay korun demişti . Üç ay sonrası için hemen bebek düşünürsen kullan dedi . Oyüzden kullanmaya başlayacağım . Günlük yeterince folik asit içeren ürün aldığım için henüz başlamadım kullanmaya ama son 1ay kala başlarım diye düşünüyorum.
mila88 Çok geçmiş olsun öncelikle. Rahmin toparlanması için mutlaka kullanın diyorlar. Bende komplet düşük yaptım ve folik asite devam ettim.