Selam kızlar 🙋♀️ doğumuma 47 gün kaldı normal istiyorum eğer plânladığımız gibi giderse tabi. Doğumdan kaç saat sonra hastaneden çıkarılıyoruz ona göre devlet yada özel seçeceğim çünkü eşimden başka yanımda kalabilecek biri yok devlet hastanelerinde eş refakatçi olarak kabul edilmiyormuş