verammmm00 Doktor %85 kız dedi bizim de bir kızımız var tabiki 1000 erkeğe değişmem ama gönül diğer meyveyi de tatmak istiyor ama Allah ne verirse başımız gözümüz üstüne iki kız da çok güzel olur bakalım hayırlısı 🌸
Berkos verammmm00 bizim de öyle bir kızım var dediğiniz gibi her iki meyveyi de insan tatmak istiyor 13 hafta da %100 kız dedi doktor daha da gitmedim :) emindir heralde yanlış olmaz :)