Firstmomfirstchild Kendim araba kullanırken cok yoruluyorum eşimde motorsikletiyle 12 haftalık hamileyim herhangi bir riskim olmadi su ana kadar acaba binsem 15 dakikalik yol zaten. Hamileyken binen oldu mu acaba ??
Tgcmrt48 Firstmomfirstchild araba da kullanıyorum elektrikli bisikletim var ona da biniyorum 13 gün sonra doğumum var bir sorun yaşamadım
EbruBoluKaya Firstmomfirstchild vallahi ben biniyorum eşim kullanıyor. Fethiyede yaşıyoruz burda çoğunlukla ulaşım motorla zaten evimde dolmuşlara uzak. Hastane kontrollerinede, çarşıya sahilede hep motorla gidiyoruz. Eşim dikkatli kullanıyor yavaş yavaş gidiyoruz
Osi30 Firstmomfirstchild Ben 28 haftalık olana kadar bindim motora her gün işe gidip gelirken. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
Aysee1123 Firstmomfirstchild Bisiklet, motor vs en başından beri biniyorum. Kısa yolada uzun yolada gidiyorum. 27 haftalığım birşey olmaz Allah’ın izniyle 🧿
Firstmomfirstchild Aylanursu Aysee1123 Osi30 EbruBoluKaya Tgcmrt48 Firstmomfirstchild bir şey olmaz allahın izniyle dedim ve bindim :)) çok teşekkürler herkese…
Aylanursu Firstmomfirstchild Ben kendim kullanıyorum motorum var dikkatli kullandıktan sonra birşey olmaz allahın izniyle ☺️