Aşırı kaşıntıya dayanamayip bugün doktora gittim ve gebelik kolestazi olmuşum. Doktorum yarın doğuma karar verdi ilk önce suni sancı deniycez duruma göre sezeryana alabilirim dedi hem heyecan hem korku çok karışık duygular içindeyim suni sancı zormu bilgisi olann