Öncelikle merhaba anneler benim ikinci gebeliğim olucak nasipse 6 haftalık olucaz yarın son dr kontrolümde yerleşme kanaması yaşadığımdan ilk gebeliğimde de olduğu gibi Progestan 200ml verdi dr şuan tatildeyim denize korkarak giriyorum sordum sorun olmaz dedi ama bugünde biraz kahverengi lekelenme olmuş.. İlk çocuktan sonra extra evhamlı oldum sizce bir sorun var mıdır? Tatil dönüşü dr gidecektim evham yapmayıp beklesem mi yoksa burda bir yere gözüksem mi? Gözüksem kalp atışı içinde erken biliyorum ne yapsam bilemedim 😔