Ogretmenms benim ilk kızımda 29 veya 30. haftaydı doktora gitmiştim 900 gr çıkmıştı kilosu doktor biraz az demişti. Ben baya protein ağırlıklı beslendim peynir yoğurt süt yumurta çok tükettim her yemeğe et kıyma koydum normalde öyle tüketmem aslında yemekleri. 5 hafta sonra gittiğimiz kontrolde 2.200 gr çıktı kızım inanamamıştım. Yani benim tecrübeme göre proteine ağırlık vermek işe yarıyor. O zamanlar kefir tüketmiyordum şimdi olsa süt ve peynir yerine kefir koyarım hazmı açısından bağırsaklara daha iyi gelir zaten hamilelik ve doğum bağırsakları çok etkiliyor