Emirege41 Adetime 3 gün var test yapsam çıkarmı.bu ay hiç adet belirtisi yok bende acaba psikolojikmi bilmiyorum 3 gün kala test yapan ve pozitif gören varmi
Sedef93 Emirege41 bence yapma canım. Çünkü ben dün yaptım adetime 1 gün vardı. Negatif çıktı. Belki daha idrara geçmemiştir. Boşuna üzme kendini. Bugün adet günüm hala olmadım belki yarın olucam. Ama keşke yapmasaydım en azından üzülmezdim.
Pempisanne Emirege41 kuzum ben adetime 5 gün kala yapmıştım çıktı ama erken hamilelik testi Alman gerek onda kesin çıkıyor kuzum ♥️🥰
doganursezmag Emirege41 ben tam 4 gün kala erken gebelik testi yaparak öğrendim☝🏻 Ama sabah ilk idrarınla yapmalısın
BusraAydogan14 Canım bence biraz geciksin bekle . Ben öyle yaptım 1 gün gecikti hemen test yaptım ve çift çizgiyi gördüm şimdi yaparsan olsa bile negatif çıkma ihtimali çok yüksek ama emin olmak istiyorsan kan testi yaptır ☺️
elfemrhbbs 1 haftayı bekle bence sonra erken gebelik testi al. ben öyle yaptım pozitif çıktı çok şükür 🥰
Emirege41 Inşallah bel ağrısı var akintin var korkuyorum Pempisanne 3 gün var adetime test yaptim normal 5 tl lik testlerden çift çizgi cıktı biraz silik ama var şimdi bel ağrısı var ve akinti var normal mi ki korkuyorum adet sancısı mi diye
emine91 İdrar da hemen çıkmıyor idrar da çıkması için regl en az 5-6 gün gecikmesi gerekiyor kan testinde çıkabilir ama sağlıklı bir gebelik için de regl den 15 gün sonra doktora gidince belli olabilir en azından kese görünür
Betulnehir14 Kişiden kişiye değişiyor bence canım bende adetime 5 gün kala oylesine yaptığım bir testte çift çizgiyi gördüm inanmayıp bir kaç tane daha yaptım çok şükür 7 haftalık hamileyim şimdi 🙏
Emirege41 doganursezmag kalktığım gibi test yaptim 3 gün var adetime 2.cizgiyi hemen gördüm diğerinden silik ama gözüküyor sonuçta c.tesi testi tekrarliycam insallah vardır bebiş
Pempisanne Emirege41 kuzum hayırlısı olsun ♥️🥰 silikte çıksan ikinci çizgi hamile sayılıyorsun acile git hemen bu akşam kan tahlili yaptır kesin sonuç al ablamda öyle yapmıştı onda silik çizgi çıkmıştı sonra gitti tahlil yaptırdı hamileymiş kuzum banada sıtma halsizlik ve aşırı bel bacak ağrısı olarak vurmuştu kuzum 🤗♥️
Songul2610 Kizlar adetime 3gün var bgn yaptm ve tek cizgiydi maalesf . ama bitmek bilmeyen akintim var bzen sulu bzen seffaf . Hatta bugn yoldayken birdn oldu camasirm bayagi islandi bn adet sandim eve geldmki akinti. bu akintinin sebebi nedir .
newmomB Songul2610 adet gününüzü bekleyin gecikme olursa kan testi yaptırırsınız daha net belli olur gebelik durumu hala gebelik negatif çıkarsa akıntı için doktora o zaman sorarsınız