Ben özel hastane kontrollüydüm çok memnundum doktorumdan. Şimdi şehir değiştirdim özel hastanede perşembe gününe randevu aldım özelden ama sırf sezaryen yapıyor doktor. Kendi doktorumda normalde kafa biraz büyük sezaryen yaparız demişti . Bugün devlete gittim normal kafa genişliği 39 da çatı muayenesi yaparız normal olur dedi. Ama devlettede nasıl doğum oluyor normalde takipli değildim aniden sancım gelse akşam acilde kim varsa o mu doğum yaptırıyor anlamadım. Bilgisi olan varsa paylaşabilir mi? Birde devlet hastanesinde doğum süreci nasıl ?