Tweetybaby Merhabalar bugün teyzem bebeğime joie dreamer ana kucağı almış hediye olarak görünümünü çok beğendik ama kullanımı hakkında bilgilendirme videoları var ama kullanıcı yorumu çok bulamadık açıkçası yenidoğan için uygunmudur otomotik değil manuel sallanıyor titreşimi var gaz için ayrıca müzik dinletebiliyoruz tuşları var oyuncağı var ama kullanışlımı ne zaman kullandınız memnunmusunuz kullanan ya da neden aldığını yazabilecek olan var mı aceba🙏🏻💜🤗
asya1234 Tweetybaby hahahahah hala aktifseniz ben sizden bilgi alabilir miyim bu modeli dusunuyorumda🤭😂