Neslihankelesoglu Merhaba, imkanınız varsa fetal dna yaptırmanızı öneririm çünkü ikili üçlü testte hiçbir belirti olmasa bile kromozomal bozukluk olabiliyormuş. Biz başta ikilide bir şey çıkmadı diye yaptırmamıştık, detaylı zamanı çok stres olduk o zaman bebeğim de büyümüştü keşke başta yaptırsam demiştim. O yüzden şimdi herkese öneriyorum 😊
Ben Nisan ayında Genoks firmasına yaptırmıştım, bir hafta içinde sonuç çıkmıştı. O zaman 7200 lira ödemiştim ama fiyatlar dolar bazlı oluyor şu an ne olmuştur bilemiyorum.