Evlendim yaşım ileri olmasına ve ilk bir yıl olmaz gider tüp bebeğe başvururuz diye düşünmemize rağmen iki ay içinde şükürler olsun ki hamile kalmışım bizde şaşırdık
Biz zaten çocuk istiyorduk hiç bir zaman korunmadık öncelikle bana söylenilenleri yapmayı çalıştım ilişki sıranda olabildiğince kendini kasmamak alttaki kaslar ilk başlarında çok kasılıyor kapatıyordum kendimi orayı rahat bırakmaya çalışmak , kafada illa ki çocuk yapacağım düşüncesi ile değil ana hedef eşinle birliktelik yaşamak eğlenmek vs çocuk olursa olur kafasında olmak ilişki biter bitmez kalkmamak hatta ayakları yüksek bir yere koyup içerideki spermin iyice yerleşmesini sağlamak çok fazla gün hesabına da takılmamak biz bir de ikimizde yoğun çalıştığımız için haftada bir ancak fırsatımız oluyordu öyle çok çok da abartmıyorduk yeni evli olmamıza rağmen bir de kısa sürede tanışıp evlendiğimiz için başta alışmak biraz daha zor yada utangaçlık, eşin de olsa biraz daha oluyordu bunlar dışında bir tek kadın doğuma mevcut durum çocuk yapmaya elverişli mi diye gittiğimde folik asit vermişlerdi ayrıca pek çok miyom var demişlerdi . Evlilik öncesinden beri bir de günlük kendim multivitamin kullanıyordum pharmatonun kilom da oldukça düşüktü 1.58 boya 42-43 kg gibi şu an 27. Gebelik haftasındayız bin şükür kilom da 57