Bebeğin kanala yerleşmesi doğum habercisi değil demi, benim bebeğimde henüz yerleşmedi ama kanala yerleşse doğum başladı demek olmuyor demi. 38. Haftadayız bizde. Doktorum kanala yerleşse bu kadar rahat olamazsın dedi. Yürümemde de sıkıntı yok, hani aşağıya inse yürüme zorlaşır falan diyorlar ya