MMucizemibeklerkenn Kızlar sizce titreşimli modeller mi yoksa babybjörn muadilleri kendi hareketiyle sallanan ana kucakları mı kullanışlı?lütfen yardımcı olur musunuz?
Tbayram MMucizemibeklerkenn Ben çok memnunum elelenin ana kuçağını kullanıyor kızım. 5 kademeli müzikli iyili almışım.
yanlisanlamaama MMucizemibeklerkenn 4moms kullanıyoruz çok memnumum açıyorum kendi kendine sallanıyor bide anne karnı sesi var onu da açınca kısa sürede uyuyor sonra alıp beşiğine koyuyorum
Tbayram Zynppp_0999 Bizde en çok bu ay kullanamaya başladık küçükken çok anlamıyordu. 4.ayında şuan kızım.
Zynppp_0999 Tbayram hemen doğumdan sonra başladınız mı. Başlanılması gerekiyor diye biliyorum kucağa alışırsa ona alışmaz diye.
Tbayram Zynppp_0999 Hiç kucağımdan indirmedim desem 🤭 Alışma olabileceğine inanmıyorum ben. İlk zamanlar uykuya dalınca oraya koyuyordum şuan otomatik sallanmayı kapatıp ellimle sallıyorum kızım hızlı seviyor uyuyunca açıyorum otomatik sallanmaya devam ediyor.